NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY

Zvolte téma níže.

1 KDE MOHU SEHNAT PRODUKTY M·A·C?

Navštivte stránku Najít prodejnu a zjistěte, kterou prodejnu M·A·C máte nejblíž. Členové M·A·C Pro mohou nakupovat a uplatnit svou slevu také online na macpro.com

Značka M·A·C je hrdá na to, že vyrábí profesionální dekorativní kosmetiku nejvyšší kvality. Zákazníci si mohou být jistí, že pokud nakupují přímo u nás nebo u některého z našich autorizovaných partnerů, kupují pravé produkty M·A·C.

2 JAK SE MOHU UCHÁZET O PRÁCI V M·A·C?

Vždy máme zájem o bystré a energické osobnosti, které by nás zastupovaly.

Pokud se chcete ucházet o práci v naší korporátní kanceláři nebo korporátní pozici v terénu, kompletní seznam otevřených pozic najdete ZDE

3 JAK SE MOHU STÁT M·A·C MAKE-UP ARTISTOU?

Vždy máme zájem o bystré a energické osobnosti, které by nás zastupovaly.

Chcete-li se ucházet o pozici Make-up Artisty na prodejně M·A·C, více informací naleznete ZDE a kompletní přehled volných pozic v rámci Estée Lauder Companies můžete naít ZDE.

4 JAK SI MOHU REZERVOVAT KONZULTACI?

Budeme nám potěšením Vás nalíčit! Svou konzultaci si prosím rezervujte předem telefonicky na vybrané prodejně.
V současné době můžete využít možnost online konzultace zdarma! Svůj termín si rezervujte na chatu. Více informací nelzenete ZDE.

5 JAK SI MOHU ZAREZERVOVAT SVATEBNÍ NEBO PRIVÁTNÍ KONZULTACI?

M·A·C nabízí a provádí konzultace líčení ve všech prodejních místech M·A·C. Při konzultaci budete mít možnost setkat se s odborně proškoleným vizážistou M·A·C. Na stránce Najít prodejnu najděte nejbližší prodejní místo a konzultaci si rezervujte telefonicky. Pokud žijete v New Yorku, máte k dispozici také první otevřené Makeup Studio. Zjistěte více podrobností zde.

6 JAK MOHU RECYKLOVAT PRODUKTY M·A·C?

Stejně jako Vám, ani nám není lhostejné životní prostředí, a proto prostřednictvím programu „Back to M·A·C“ sbíráme primární obaly od vypotřebovaných produktů. Vraťte své prázdné, vyčištěné obaly od produktů do některé z našich prodejen. Pokud je lze recyklovat, budou rozdrceny, vyčištěny, znovu upraveny a recyklovány v produkci nových materiálů – nebo se z nich v některých případech stane nový produkt M·A·C! Co nemůže být recyklováno, bude proměněno v energii.

7 Obdržel jsem špatný produkt: Mohu ho vrátit?

Pokud vaše online objednávka neobsahuje to, co jste chtěli, neprodleně nás kontaktujte na telefonním čísle +420228880367. Náš zákaznický servis je vám k dispozici v pracovní dny mezi 9:00 - 17:00 a bude vám nápomocný pro výměnu či vrácení produktů. Vrácení produktů objednaných online není možné v našich prodejnách.

8 Moje zásilka byla doručena poškozená. Co mám dělat?

Pokud jste obdrželi poškozené zboží, prosím uschovejte si krabici, obal produktu a celý obsah zásilky a neprodleně nás kontaktujte na telefonním čísle +420228880367. Náš zákaznický servis je vám k dispozici v pracovní dny mezi 9:00 - 17:00.

9 Při výměně položky se na mé kreditní kartě objevily dvě transakce. Můžete mi, prosím, vysvětlit proč?

V případě, že žádáte o výměnu zboží, výměna se realizuje ve dvou krocích:
1) Za vrácené položky je nejprve vystaven kredit.
2) Poté je zpracována nová objednávka náhradního produktu.

Na Vašem účtu se tedy zobrazí dvě transakce: příjem za vrácené zboží a výdej za nové položky. I když jsou obě transakce v systému prováděny současně, počítejte prosím s tím, že vrácené peníze budou připsány na váš bankovní účet / kreditní kartu ve lhůtě 14 pracovních dnů.

10 Proč jste přestali prodávat můj oblíbený výrobek? Mohu si ho ještě někde koupit?

Rozhodnutí o ukončení prodeje vybraných produktů a zavádění novinek se uskutečňují na základě zákaznických preferencí a prodejních statistik jednotlivých zemí. Pokud máte na toto téma jakékoliv dotazy, kontaktujte náš zákaznický servis na telefonním čísle +420228880367.

11 Nemůžete nají odpověď na svou otázku?

Napište nám e-mail nebo nám bezplatně zavolejte na +420228880367. Náš zákaznický servis je vám k dispozici v pracovní dny mezi 9:00 - 17:00.

12 Kde je moje objednávka?

Svou zásilku můžete pod jejím sledovacím číslem sledovat ZDE.